Strona główna Rekrutacja Rekrutacja Krok po kroku Rekrutacja krok po kroku - Szkoła Doktorska


Rekrutacja krok po kroku - Szkoła Doktorska

1. Załóż konto w systemie IRK
  • Aby założyć konto wIRK kliknij w prawym górnym rogu strony na pole „załóż konto” i postępuj zgodnie z instrukcją.

  • W zakładce "moje konto" -> "formularze osobowe" uzupełnij: dane osobowe, adres i dane kontaktowe, wykształcenie.

  • Wgraj swoje zdjęcie, które jest niezbędne do wydrukowania podania na studia oraz do wyrobienia Legitymacji Studenta w zakładce "moje konto" -  "formularze.  Fotografia powinna być aktualna (nie starsza niż 6 miesięcy), a twarz kandydata powinna zajmować 70-80% zdjęcia. Zdjęcie powinno spełniać wymogi zdjęcia do dowodu osobistego lub paszportu. Więcej informacji o wymogach dotyczących fotografii jest dostępne tutaj.

2. Dokonaj zgłoszenia rekrutacyjnego.
  • Aby dokonać zgłoszenia rekrutacyjnego przejdź do zakładki „oferta” i wybierz interesujący Cię kierunek studiów i kliknij w zielony przycisk „zapisz się”.

  • Do Szkoły Doktorskiej UIK można dokonać zapisu tylko na jedną dyscyplinę naukową.

3. Wpłać opłatę rekrutacyjną
  • Po zgłoszeniu na studia dokonaj opłaty rekrutacyjnej. Opłata wynosi 150 zł. Termin wniesienia opłaty mija z ostatnim dniem zakończenia rejestracji na studia zgodnie z terminarzem rekrutacji.

  • Przelewu za opłatę rekrutacyjną możesz dokonać za pośrednictwem płatności on-line lub w formie przelewu tradycyjnego na wskazany numer konta bankowego w zakładce "płatności", który będzie widoczny po dokonaniu zgłoszenia rekrutacyjnego. W przypadku dokonywania płatności w formie przelewu tradycyjnego w tytule przelewu podaj adres e-mail,  użyty w zgłoszeniu.

  • Po zaksięgowaniu opłaty rekrutacyjnej, zmieni się jej status.

  • W przypadku dokonywania przelewu na 3 dni przed końcem rejestracji lub braku zmiany statusu płatności prześlij potwierdzenie dokonania przelewu, przez system IRK, zgodnie z terminarzem.

  • Więcej informacji dotyczących opłat znajdziesz tutaj.

4. Złóż w Dziale Spraw Studenckich komplet wymaganych dokumentów
  • Możesz stawić się osobiście lub możesz wyznaczyć pełnomocnika, który w Twoim imieniu dopełni wszelkich formalności (więcej informacji tutaj).

  • W celu potwierdzenia swojego zgłoszenia należy złożyć komplet wymaganych dokumentów do DSS, do końca czasu rejestracji do Szkoły Doktorskiej.

  • Po złożeniu kompletu dokumentów w DSS, status zgłoszenia zmieni się na "zakwalifikowany".

5. Weź udział w rozmowie kwalifikacyjnej
  • Szczegółowe informacje dotyczące rozmowy kwalifikacyjnej (data, godzina, kolejność rozmów) zostanie przesłana do kandydatów przez system IRK.

  • Uczestnictwo w rozmowie kwalifikacyjnej jest obowiązkowym elementem rekrutacji do Szkoły Doktorskiej.

6. Wyniki rekrutacji
  • Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone zgodnie z terminarzem rekrutacji. W celu sprawdzenia wyników zaloguj się na swoje konto i sprawdź swój status zgłoszenia w  zakładce "moje konto"-> „zgłoszenia rekrutacyjne”.
  • Osoby, które nie dokonały wszelkich formalności wymaganych podczas rejestracji na studia otrzymują status „niezakwalifikowany”.
7. Złóż oświadczenia
  • Osoba przyjęta do Szkoły Doktorskiej, składa Rektorowi - w terminie 7 dni od ogłoszenia listy przyjętych, zgodnie z terminarzem rekrutacji własnoręcznie podpisane oświadczenie, dostępne do pobrania tutaj.